Nb! Dersom du ikke finner adressen din i nedtrekksmenyen må du se på oppslagstavle i yttergangen for ny kontaktinfo.

Får du ikke svar innen rimelig tid/problemer med innsending av skjema, ring vakttelefon 982 44 198 mellom 10-15 på ukedag.

NB! Feil på hvitevarer har eget kontaktskjema: Feil på hvitevarer.

OBS:
– Hvis servicepartner rapporterer at innmeldt feil/mangel skyldes manglende vedlikehold eller brukerfeil må leietaker selv dekke kostnaden.
– Send èn mail ved flere ulike saker, vi videresender til ulike servicepartnere.

Se leiekontrakten eller merkelapp på døren til rommet/leiligheten.

Drop your files here or click here to upload You can upload up to 5 files.
Ofte løses saken raskere og mer effektivt med et godt beskrivende bilde av feilen
Gi en så spesifikk beskrivelse av saken som mulig.

Leietakers Vedlikeholdsplikt:
Husk at det som faller under leietakers vedlikeholdsplikt er prisede tjenester og blir fakturert av våre samarbeidspartnere iht gjeldende prisliste på nettsiden om du ikke ønsker å ta det selv. Dette gjelder for eksempel vedlikehold av dørlås, rensing av sluk / vannlås / filter etc. Minner om at det finnes mange nyttige videoer på nettsiden som du bør se på før du tar kontakt. Hva som er leietakers ansvar fremgår av kontrakten.