Er du leietaker sjekk først for leietaker.

Dersom det er noe som haster veldig bør du ringe oss. Gjelder det vannlekkasje eller andre prekære forhold må du kontakte utleier umiddelbart på tlf 906 36 011 eller 982 44 198.  Send SMS om du ikke får svar.  Ved tapt nøkkel vennligst send sms til 986 17 585.

Alle feltene må fylles ut.
Ved ulike typer henvendelser, vennligst send inn skjema på nytt for hver henvendelse.

Husk at det som faller under leietakers vedlikeholdsplikt er prisede tjenester og blir fakturert av våre samarbeidspartnere iht gjeldende prisliste på nettsiden om du ikke ønsker å ta det selv. Dette gjelder for eksempel vedlikehold av dørlås, rensing av sluk / vannlås / filter etc. Minner om at det finnes mange nyttige videoer på nettsiden som du bør se på før du tar kontakt med vaktmesteren. Hva som er leietakers ansvar fremgår av kontrakten.

Gi en så spesifikk beskrivelse av problemet som mulig.
Dette står på selve produktet eller inni døren.
Denne MÅ vi ha for å løse problemet. Servicelappen er ofte klistret i døren eller inni selve produktet.
Legg ved bilder av feilen. Gjelder det en skade trenger vi et nærbilde og et bilde langt ifra, så vi får riktig inntrykk over omfanget av skaden.
Ved behov last opp filer her.