Vakttelefon / Akutte forhold: Ring 982 44 198 eller 906 36 011
Send SMS til begge numrene hvis ikke svar.

Nb! Dersom du ikke finner adressen din i nedtrekksmenyen under betyr det at Stios ikke forvalter din adresse lenger når det gjelder Feil på hvitevarer. Se på oppslagstavle i yttergangen for ny kontaktinfo.

Får du ikke svar innen rimelig tid/problemer med innsending av skjema, send epost til alexkontor@gmail.com

Før du går videre se først sjekkliste i skjema Feil på hvitevarer

En del feil som oppstår skyldes feil bruk og manglende vedlikehold. Hvis servicetekniker rapporterer at feilen skyldes manglende vedlikehold eller brukerfeil må leietaker selv dekke kostnaden.

Dette står på selve produktet eller inni døren.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 5 files.
Denne MÅ vi ha for å løse problemet. Servicelappen er ofte klistret i døren eller inni selve produktet.
Drop your files here or click here to upload You can upload up to 5 files.
Ved behov last opp filer her. Noen ganger kan bilde/video av feilen bidra til raskere løsning.
Gi en så spesifikk beskrivelse av saken som mulig.

Hvis du får problemer med innsending vennligst send samme informasjon som vi spør etter på epost til stiosbolig@gmail.com.

Fint om du også beskriver feilen med skjemaet.